
|
![]()
Свт. Митрофана, патриарха Константинопольского (ок. 326). Прп. Мефодия, игумена Пе́шношского (1392). Мчч. Фронта́сия, Севери́на, Севериа́на и Сила́на (I). Мч. Конко́рдия (ок. 175). Сщмч. Асти́я, еп. Диррахи́йского (II). Прп. Зосимы, еп. Вавилона Египетского (VI). Сщмч. Георгия пресвитера (1941); сщмч. Иоанникия, митр. Черногорско-Приморского (1945) (Серб.). Сщмч. Петра Беляева пресвитера (1918). Обре́тение мощей сщмч. Петра, архиеп. Воронежского (1999). Рим., 86 зач., IV, 4–12. Мф., 22 зач., VII, 15–21*. ![]() Тропарь святителя Митрофана, глас 4:
Пра́вило ве́ры и о́браз кро́тости,/ воздержа́ния учи́теля/ яви́ тя ста́ду твоему́/ Я́же веще́й И́стина,/ сего́ ра́ди стяжа́л еси́ смире́нием высо́кая,/ нището́ю бога́тая,/ о́тче Митрофа́не,/ моли́ Христа́ Бо́га// спасти́ся душа́м на́шим. Кондак святителя Митрофана, глас 4:
От младе́нства яви́лся еси́ че́стен сосу́д,/ святи́тель быв избра́н Бо́гу, Ему́же с весе́лием взыва́л еси́:// ра́вен еси́, Христе́, Отцу́ и Ду́ху. Ин кондак святителя Митрофана, глас 2:
Ве́ру Христо́ву я́сно ты пропове́дал еси́/ и, сию́ соблюда́я,/ во мно́жество вои́стинну возрасти́л еси́ ве́рное твое́ ста́до./ Те́мже со А́нгелы, Митрофа́не, сра́дуешися,// Христу́ моля́ся непреста́нно о всех нас. Тропарь преподобного Мефодия, глас 8:
Боже́ственною любо́вию от ю́ности распала́емь,/ вся, я́же в ми́ре кра́сная, возненави́дев,/ Христа́ Еди́наго возлюби́л еси́,/ и, сего́ ра́ди в пусты́ню всели́вся,/ в ней оби́тель сотвори́л еси́,/ и, собра́в и́нок мно́жество,/ прия́л еси́ от Бо́га чуде́с дар, о́тче Мефо́дие,/ и был еси́ о Христе́ собесе́дник и спо́стник преподо́бному Се́ргию,/ с ни́мже у Христа́ Бо́га испроси́ правосла́вным христиа́ном здра́вие и спасе́ние,// и душа́м на́шим ве́лию ми́лость. Кондак преподобного Мефодия, глас 4:
Послуша́ния до́брый рачи́тель быв,/ безпло́тныя враги́ сле́зными моли́твами твои́ми кре́пко посрами́л еси́/ и яви́лся еси́ Пресвяты́я Тро́ицы жили́ще,/ Ю́же зря, блаже́нне, я́сно,/ богому́дре Мефо́дие преподо́бне,/ чуде́с дар от Нея́ прия́л еси́./ Те́мже исцеля́еши с ве́рою приходя́щих неду́ги,/ утоля́еши ско́рби// и мо́лишися непреста́нно о всех нас. ![]() ![]() Святитель Иоанн Златоуст называет уныние главой и началом всех наших несчастий, – потому что слабый человек, находящийся в унынии, не способен сопротивляться. Почему так происходит? Потому что, впадая в уныние, мы теряем упование на Бога, по слову Макария Египетского. Уныние разрушает в человеке веру, у такого человека опускаются руки, ему даже молиться трудно, он не верит, что Бог может ему помочь. Вот почему уныние – начало всех несчастий. Если теряется вера в то, что Бог рядом и что даже в самых трудных обстоятельствах жизни Он может протянуть Свою спасающую десницу и помочь нам восстановить силы, душевное равновесие, выйти из полосы невезения, неудач, трудных обстоятельств, то человек становится неспособным ни молиться, ни уповать на Бога. ![]() |
НОВИНКИ9
![]()
Выпущены в свет Отрывные Патриаршие календари:
Отрывной Патриарший календарь на 2025 год «Стяжи дух мирен…» Отрывной Патриарший календарь на 2025 год «Пресвятая Богородице, спаси нас!». |